Sammanfattning

okeeej. kör gärnet nu då!

Vaknade kl 05:30 när klockan ringde, Micke hade redan varit upp en halvtimme då! Galning!!
Fixade i ordning min kaluffs och klädde på flickorna, slängde i mig lite frulle och sen bar det av mot praktiken!

Idag saknades det en personal så jag fick rycka in.. gick bra tycker jag!

Sen knatade jag upp till Linda som blöd på kaffe.. så härligt, man behöver inte ens be om det utan det bara serveras!!
Vi pratade om allt och ingenting.. jag tycker om när man ses sådär spontant och när inte allt är så superplanerat!

Sen tog jag bussen hem men var tvungen att göra ett blixtbesök hos mormor och morfar! mm.. var pyttelite jäääättekissnödig! Ni vet, så man går i kors med benen! Hade aldrig klarat mig ända bort till Norris :D haha.. jag veeeeeeeet, jag börjar bli gammal och kommer få gå med blöja när jag är 30!!! knipövningar Here I come!!!!

Sen hämtade jag barnen, lämnade Emilia hos mormor, sprang med barnvagn till centrum för att posta lite grejer, sprang och hämtade Emilia, försökte ta mig hemåt men Emilia var på "titta på varje sten och hoppa i alla vattenpölar humör"
Så det tog sin lilla tid!

Väl hemma var det bara sätta igång med kasslergratängen som jag så idiotiskt planerat göra idag!!! Tog bara hur lång tid som hellst så det det blev middag kl 18:00 istället för 16:15 som vi brukar!

Anders var här också och åt och nu kör Micke hem honom.. för min del är det plugg som gäller ikväll.. !!

Ps: Wipeout va ASKUL! Jag och Micke vek oss dubbla i sängen igår.. hahaha, jag bara älskar sån där brutal humor när man garvar åt andra som gör illa sig, och alla komentarer från herngren och wiklund (heter dom så?) haha.. så klockrent! Hahahaha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0