shuff shuff

Har en liten svacka jag, känner inte att jag får in något av det jag pluggar..
En mening maler i skallen på mig

 "människor vs maskiner"

Är det människor jag ska arbeta med, eller ska jag fortsätta med det jag utbildade mig till för ett antal år sen i gymnasiet?

Hatar att vela.. men värst av allt är nog hur dum jag känner mig när jag inte förståååår någonting! Eeee joo, jag kan ju vara lite smått blåst ibland. Jag är ju ingen raketforskare direkt!
Men känslan av att göra något som man verkligen är bra på och KAN, den känslan slår ju allt!

Så jag får kanske fortsätta att lära mig hur man byter blöjor på vuxna och hur man dokumenterar ALLT, fast med konstiga ord.. vi ska ju lära oss skriva så obegripligt som möjligt. Misstänker att det är för att hjälptagaren själv inte ska fatta vad vi skriver, bara för att han har rätt att läsa allt. .

Lite smått anti kanske.. bitter.. godissugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0