SOMG

Shit Oh My God!!!

Varje gång man säger att man ska börja tänka på vad man äter och kanske inte äta så mycket av allt onyttigt, ja då vräker man i sig mer än någonsin!!!!

Idag var verkligen en sån dag.. har idag under den senare halvan av dagen fått i mig:

Hamburgare
Tortilinis
Pajbit
Pizza... visserligen bara några enstaka bitar.. min mage började säga ifrån!! Fyy faaan..dessutom hade jag tryckt på mig ett par jävligt tighta jeans! ... aldrig lär man sig!

Imorgon är det vardag igen och jag ska iväg på praktik, barnen på dagis och Micke till jobbet! kul kul.. blir pluggkväll imorgon, och förhoppningsvis får jag resultatet från provet!!

Nu ska jag ta mina två barn, pluss en Micke och slänga allihop i säng och sen tänker jag ligga där och jäsa.. .hoppas att barnen också är på myshumör ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0