Söndag

jahopp.. så var det söndag igen.. och jag ska strax iväg på praktik :D underbart!!

Fick dock sluta tidigare igår så jag hann med min familj ändå! Barnen åt lite mellis när vi kom hem och sen gick vi ut på promenad till odensala (har bara ca 5-10 min dit) 

-woooow titta mamma! Utbrast Emilia när hon såg alla åkrar och skogar
-Det är landet Emilia!
-Laaaandet!! svarar hon då  hihi.. lilla flicka

Micke blev lite smått förälskad av lugnet där och blev nog lite sugen på att köpa ett hus, just på landet. Menar, sålänge båda har bil och är villiga att ställa upp på att köra barnen överallt så är det inga problem! Och vi gör ju allt för våra prinsessor!
Drog lite i landettarmen på mig med föresten. . 

Nä, nu måste jag in i das dusch

Kommentarer
Postat av: Jenny

har du skaffat körkort??



Prova på den här.. Skojig :)



1. Ta fram din mobil.

2. Gå till inkorgen!

3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et

5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

___________



1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

- Nejdå :)



2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

- Nej inte bengt och förmodligen inte stina heller



3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?



- Stina,va!



4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

- Fck va stevie är bra :)



5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

- Like 2 ducks :) :)



6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Funderar du kring namn?



7. Vad vill du höra mest av allt?

- Bengt och Stina mmm



8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?

- Serieavsnitt...



... det är mina svar nu.. skrattade ihjäl mig på gud frågan HAHAHA

2009-03-23 @ 01:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0