Torsdag

Har inte hunnit blogga något idag..

Morgonen var bra trotts att Micke ville vara snäll och ge mig sovmorgon.. hade planerat att gå upp när klockan ringde kl 5 men det blev inte så mycket av det.. blev väckt 05:45!! Men det gjorde som sagt inte så mycket..

Knatade sen iväg till bussen som inte kom, vilket resulterade i en taxitur till sigtuna. Inte mig emot, skönt att åka taxi! hihi dessutom betalade inte jag..

Till lunch bjöd praktiken på grillad kyckling och potatissallad.. snacka om att fresta om sommaren!.. Men den känns fruktansvärt långt borta, speciellt när snön öste ner idag på förmiddagen!!

Åkte hem sen, hämtade barnen, käkade lite mellis.. Micke kom hem och lagade pannkakor för ett helt kompani, var lite orolig ett tag över att vi skulle få äta pannkaka i flera vecker framöver men tur är att barnen ÄLSKAR pannkakor! Dom tog alltså slut..

Har man ätit mat med sylt så återstår att sätta barnen i badkaret och sen storstäda köket, Micke satte sig med barnen och jag dansade loss i köket! Råkade sjunga en och annan sång också, men det bjöd jag på idag, kände mig på bra humör.

Kvällen ser dock inte så ljus ut för min del.. har ett Tema som ska vara inlämnat ikväll, som jag inte börjat på än.. Sen måste jag plugga till ett prov som vi har.. juste, imorgon!!!! Härligt!! Jag är så jävla bra på planering! Självdiciplin är på noll just nu! Fattar som vanligt ingenting.. hehe.. bara le och vara glad!

Nä, nu ska jag ta och byta en bajsblöja för er som vill veta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0