Trisslotten

Det är så mycket man skulle vilja göra just nu.. 

Resa, köpa hus/lägenhet.. gifta oss.. inreda.. förnya garderober.. 

Vad ska man prioritera? 

kläder köper man ju lite då och då, men jag menar en dag inne i stan, eller varför inte flera dagar? shoppa för flera flera tusen och bara spendera!!! 

Resa utomlands med barnen, leka i vattnet hela dagarna och äta massa färsk frukt till mellanmål på stranden! 

Köpa ett efterlängtat hus med egen trädgård där barnen kan leka och springa fritt.. 

Jag har en trisslott som står i köket och väntar på att bli utbytt (25:- i vinst) men jag känner att det är för mycket som jag vill lägga pengar på just nu och då vinner man aldrig.. hehe.. jag har lite konstiga tankar ibland, jag vet.. men känner inte ni så? Man köper en lott och man får absolut inte drömma sig bort och tänka "om jag vinner ska jag göra det här" för då är det garanterat en nitlott man har i sin hand! 

Nog om detta trams.. 

Barnen hade haft en bra dag på förskolan, Linnea är dock väldigt snorig så vi får se om det blir bättre eller värra tills i morgon.. annars får hon vara hemma! 

Vi tog en liten promenix till min mormor och morfar, där vi lekteoch fikade och sen gick vi hemåt.. lagade lite spagetti och köttfärssås.. 

Nu har barnen precis badat och jag har vrålat loss till mamma mia soundtracket medans jag tampades med disken! 

Micke ska strax gå iväg till ica och köpa blöjor till dagis, sen blir det plugg för min del och tv:n för Mickes del.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0