Uppdatering

Nu är det.. hmm.. eee.. juste, onsdag idag!!

Svarar på lite fråger först..

Tess.. ibland är det så mycket i skolan att jag bara har lust att stänga in mig i en garderob och gråta.. hehe.. kan man ju inte riktigt göra, men när man gråter så lättar man lite på trycket tycker jag. :D Har haft lite problem med att gråta så när jag väl lyckas är jag superlycklig!

Jenny.. man kan gå in på www.skatteverket.se om du har e-leg sen klickar man sig bara fram.. superenkelt!

Dagen har varit kanon.. lämnade barnen och åkte direkt till praktiken för jag skulle ha ett möte med min lärare. Det gick alldeles utmärkt. Pratade lite med min handledare och det verkar som att jag har skaffat mig ett extrajobb när praktiken är slut! Vill inte ta ut så mycket i förskott med.. hihi.. lät ju positivt iallfall :D

Fick dessutom åka hem lite tidigare än kl 21.. så jag hann träffa min lilla familj ikväll.. ååååh.. kändes som att jag ville springa hem när jag klev av bussen.. har aldrig längtat så mycket efter några som idag! Fick också världens pussar och kramar av flickorna när jag kom hem.. då njöt jag ännu mer!!

Nu är det dags för mig att plugga.. yeeeees!!

Kommentarer
Postat av: Colle

Du kan vara lycklig du som har så gulliga tjejer.När jag kommer hem så säger Max "du är ingen snäll pappa" och går iväg (sånt gör ont).Som tur är så har jag ju Emma som vill kramas....:)

2009-03-26 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0