vilken helg

Gör ett nytt försök..

oj oj oj .. vart ska jag börja?

Lördagen började lugnt, vi åt frulle hela familjen, packade i ordning allt som barnen skulle ha med sig och sen bar det av till farmor och farfar.. tror vi var där strax efter 10 redan..
Vi fikade och lekte lite sen åkte jag och micke vidare till eurostop för an inhandla en present till Philip. (det var absolut inte så att vi kom på samma dag att det var en födelsedagsmiddag.. ooo neej ;))

Hemma igen tog vi det lugnt, passade på att städa lite, "fixa oss" och sen gick vi mot bussen. Skit kul att åka buss till Sigtuna som tar typ lika lång tid som att åka in till stan med bil!

Klev av bussen och fick oss en liten promenad till Munkholmen.. och jag kan direkt påstå att jag blev nyförälskad när jag såg huset!! Shit, hade jag haft typ 8-9 miljoner i bakfickan så hade jag köpt det direkt! Helt klart mitt drömboende, och ja, man kan bli förälskad i ett hus! hihi

Middagen var lyckad, god mat och trevligt sällskap. Lite senare drog några iväg till blå och jag och Micke åkte tillbaka till Märsta och träffade min kompis Tess och en Linda och en Fredrik som jag gått i samma klass med. Hade mycket trevligt och sen gick vi vidare till GM eller KC eller vafaan det nu heter.. både dansade och drack mer än vad som är bra för kroppen!

Resten av kvällen inkluderar en Guldfisk, en stel Travolta samt en Tarzan! Men så roligt ska ni inte få ha det utan det håller jag för mig själv!

En sak bara..

Micke och våran hemnyckel gick hem tidigare än mig, och när jag knatar hemåt vid 3 tiden har jag lite smått problem med att komma in i porten.. men jag fick hjälp av Tarzan så det var tur det, annars hade jag fått sova under en gran!

Mådde inte sådär överdrivet bra i söndags men sånt får man ta, nu har morsan fått så hon klarar sig en braaa tid framöver!!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0