what a day..

Vaknade i morse efter ungefär 5 timmars sömn.. det var bara kliva upp.. micke gjorde välling till tjejerna medans jag plockade ihop lite kläder och bytte blöjor.

Åkte till praktiken, var där ett tag.. men det var lugnt så jag fick gå tidigare. Perfekt eftersom jag skulle ha prov.. då skulle jag hinna plugga lite. Hade dock ingen större lust att åka hem eftersom jag knappt skulle hinna innaför dörren då jag var tvungen att gå igen.. så jag våldgästade en klasskompis som bor i Til.. hon slängde ihop lite lunch sen satt vi och pluggade inför provet!
Hon hade två katter också, jättesöta och lockiga!! hihi så himla sött!
Jag berättade det för Micke och han frågade om vi skulle permanenta Stellan, men jag tror inte att han skulle uppskatta det!

Sen bar det av till skolan, gjorde provet och det gick väl sådär, känns inte helt hopplöst även om jag kom på lite extra som jag hade kunnat skriva redan på vägen hem! Men men.. vi får se sen hur det gick..

Här hemma har vi påbörjat vår myskväll.. jag och tjejerna gjorde i ordning tacos lagom till Micke kom hem, sen åt vi.. MASSOR! som vanligt när jag äter tacos har jag inget stop.. äter och äter och sen efter någon timma kommer mättheten.. mår lite smått illa just nu kan jag säga..

kl 20:00 är det så ska det låta! Får se om barnen orkar hålla sig vakna!

I morgon vankas det dop/metallicakonsert!

Juste, jag skulle ju slänga ihop lite pajer ikväll också!.. får se när jag hinner det!

Kommentarer
Postat av: Rebecca (lipgloss, girls best friend)

Hoppas du får en underbar fredag! =)

2009-03-06 @ 18:32:29
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0