zzzzz

åh jag är så trött, ursäktar alla stavfel samt konstig svenska på en gång!!

gick upp som vanligt i morse, 5:30.. fixa lite nam nam till barnen, plockade fram deras kläder och börjarde göra i ordning mig..

Micke lämnade barnen och kag traskade iväg i snöyran mot bussen!

Allt gick bra på praktiken, fick vara där heeela dagen idag..
Sen fick jag skjuss till märsta av färdtjänstbussen.. kanon! Då hann jag springa in på ica och köpa lite grejer till middagen som vi missat köpa hem förra veckan..

Gick bara bra att hämta knoddisarna, det är såå kul för när man kommer in på avdelningen  så möts man av både Emilia och Linnea som springer mot mig och vråla

-mamma mamma MAAAAAMMAAA

Förutom Linnea som vrålar

-Paaappaaaaaa

hehe, det är inte lätt alla gånger

Nu är Micke och storhandlar med sin bror, jag ska strax natta barnen och sen blir det råplugg! Har ett tema som ska vara inne ikväll!!! suck, blev int så mycket igår eftersom jag mådde så illa!!

Nä, nu kallar barnen på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0