570.50:-

Kom iväg och veckohandlande med hjälp en vän, och denna gång provade jag handla på Willys.. brukar ju normalt åka till Maxi men efter våran kanonsumma förra veckan bojkottar vi dom för ett tag.. och jag trodde inte mina ögon när jag skulle betala! 570:-!!! 

Visst, nu hade vi en del hemma, men detta var ju 1000:- billigare än förra veckan! 

Man tänker att det bara handlar om några kronor mer, men som klumpsumma blir det mycket pengar, tänk så mycket man spar in på ett år! 

Ska tillägga att jag fortfarande köpt samma "mat-märken" 

Sen blev jag bjuden på lunch, tackar och bockar!! Mycket trevligt och gott! 


Idag har jag även börjat öppna ögonlocken som legat tungt i några år, eller många år.. med lite hjälp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för dom orden! Det värmde sååå otroligt mycket! Puss

2009-05-27 @ 12:56:09
URL: http://carolans.blogg.se/
Postat av: Petra

Willy is the shit, förstår du nu varför vi kan ha sån liten matbudget?? :D 600x4 = 2400kr, man spara dock ytterligare lite när man köper för en hel månad då det kan slinka ner en o annan onödig sak! :D



Så fortsätt på wills du :D hiih

2009-05-27 @ 13:30:29
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0