Gnällspik

VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE, INNEHÅLLER BARA MASSA GNÄLL

Eftersom jag sitter i min ensamhet så får det bli så att jag gnäller av mig här.. 

Jag har ont i ryggen, jag är öm i rumpan efter våran superhårda pinnstol till datastol, jag hör ett brummande ljud i huvudet efter datafläkten, mina ögon är grusiga och jag ser suddigt. Jag är trött och inte alls på humör! 

Försöker sträcka på mig men mina muskler vill inte idag så jag sjunker ihop som en hösäck efter en halv sekund! 

Håller på med ett fördjupningsarbete som redan skulle vart inlämnat, men jag är så trött.. sååå trött nu!!! 
Jag läser och läser men fattar ingenting.. 

Ayurveda! Jag säger då det! 

Kan ingen skicka över lite energi till mig?? Om två timmar ska jag hämta barnen och sen blir det inte plugg förens i kväll! och då kommer jag vara ännu tröttare.. 

Gnäll gnäll gnäll.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0