God morgon

vilken natt.. och då menar jag på ett bra sätt (för en gångs skull) Emilia kom in till oss närmare 4 och det är bra! Linnea kom in lite tidigare.. 

Barnen har varit så lugna nu på morgonen, vet inte vad det är med dom men riktigt skönt har det varit (peppar peppar) 
Snart ska vi traska iväg till förskolan.

Stog och fipplade lite med håret nu på morgonen.. Har ju varit lite missnöjd med det om ni minns.. till min förskräckelse märkte jag nu att håret liknar en "Beatels frisyr" 
Luggen har ju börjat växa ut igen men den är låååångt ifrån där den ska vara! och ojämn är den dessutom!

Misstänker att jag får bege mig t ill en frisör snart igen.. ska bara hitta en pålitlig!! Hatar frisörjakten!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ska vi starta ett band du och jag???

Ja du jag rekommenderar dig att ringa eurostop eller bara åka upp!

Kram

2009-05-18 @ 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0