God Onsdag

Oj är det redan Onsdag? Häligt, då är det snart helg igen och så småning om julafton! Underbart.. 

Idag blir det förskolan för tjejerna, jag ska ju jobba idag.. 

Tänkte passa på att storhanda idag under dan, ska bara hitta någon som kan hjälpa mig att köra hem allt..
Annars blir det alltid Micke som får handla, och det blir alltid efter en lång arbetsdag. Har jag möjlighet att låta honom slippa nån gång så gör jag gärna det. 

Längtar tills jag har mitt egna körkort så jag inte är så beroende av andra när jag ska någon stans. 

Buss? eee.. nej.. 

Föresten.. Emilia sov HELA natten i sin säng inatt.. händer INTE allt för ofta så idag är jag en utvilad mamma! = glad

Nu ska jag försöka få Emilia att gå på toaletten innan det är dags för dagis..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo jag är ju halvfinsk. Så några ord borde jag kunna ;P

Hur går det med körkortet?

2009-05-27 @ 12:40:03
URL: http://haaparanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0