Handledarutbildning!

Yeees.. så har Erika äntligen fått arslet ur vagnen och bokat handledarutbildningen! Tog bara några månader!
Den 13/6 ska jag och Mickes bror, med deras föräldrar till Ellströms trafikskola, sen är det bara tuta och köra!! 

Liite skrämmande kanske så jag har hjärtklappning bara av att åka med någon! Fy fan, hur ska detta sluta? 
Ska ta upp teoriplugget nu i sommar när det inte är någon skola, man får passa på! 

Känns bra att det är på G iallfall.. skulle underlätta så mycket om jag också hade körkort! 

Kommentarer
Postat av: Petra

Det går fint!! :D har man bara tid och pengar så kan man ta det fort! Henke tog sitt på 1½ månad från att han började :)

2009-05-11 @ 12:47:17
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det kommer gå bra för dig syster! :D

Du är så duktig så :P

2009-05-11 @ 16:56:46
Postat av: Linda

You GO GIRL!!!

jag håller på dig!!!

2009-05-11 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0