hihi

Lockade iallfall till mig 3 kommentarer angående förra inlägget! 

Ni är såå dåliga på att kommentera mina vänner!!! :) Men jag förlåter er! 

Idag efter barnalämningen gick jag vidare till affären och köpte mig lite frukost.. ekar lite lagom här hemma, dålig planering kallas det. 
Hade tänkt bjuda över Linda på frulle men hon skulle iväg till läkaren med sin man, lycka till idag vännen! 
Sen ringde jag min kära systeryster, men hon låg och snarkade som allra bäst.. 

Så då gick jag upp till min mormor och bjöd henne och kusin sandra på frukost i stället.

Nu är jag superladdad och ska råplugga idag.. sista veckan att plugga hade jag hoppats på för sen tar jag SOMMARLOV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0