hmm

Den här dagen har gått fort.. minns som vanligt knappt vad jag gjort?!

Hämtade barnen i regnet och allt hade gått bra idag, känns skönt att mina små är friska igen. Emilia hade dock varit väldigt trött efter vilan, men jag tror inte att det är nåt, hon är så pigg all övrig tid. 

Till middag blev det hemmgjort pyttipanna, gott, och barnen åt för fullt, lika mycket under tillagningen som till bords! hehe

Nu väntar vi på att Tess ska komma och hämta lite kattsaker, hon och daniel ska nämnligen få hem två små kattungar Red och Bull om jag inte minns fel. Klart man ska ha katt om man bor på landet liksom! 

Inget mer kul som hänt..

..förutom att jag nästan höll på att lura ner min morfar på en motorväg i fel riktning, men det är en annan historia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0