Home sweet home

Emilia sov som allra bäst, Linnea var ganska nyvaken och jag får en konstig känsla av att mina arbetsdagar onsdag och torsdag inte riktigt stämmer.. Så jag ringer till jobbet för att extrakolla.. mycke riktigt så var det TISDAG och onsdag jag skulle jobba!! 

Shit.. hjärtat gjorde en frivolt, ringde min mormor och morfar och bad till gud som jag inte ens tror på att dom inte hade något planenat idag! Tack så mycket, dom var lediga och kunde mer än gärna passa barnen tills Micke kom hem från jobbet! 

Jag slänger ihop skötväskan, får upp Emilia som inte ALLS har sovit klart..enligt henne då. Mamma har helt annan åsikt, 1 timma räcker lagom idag! 

Springer in på ica och köper mig en middag, som för övrigt smakade skit, men dög som bukfylla när man är hungrig. Jag är inte så kräsen alla gånger men jag gillar ju att klaga. 

Kvällen flöt på och nu är jag nyduschad och ska krypa ner i sängen och tigga till mig lite massage för jag har ont överallt!
Släng mig på tippen, jag börjar nog bli gammal!

Ska jag vara riktigt ärlig, så var det Micke som sa åt mig att ringa jobbet för HAN hade för sig att det var idag jag skulle jobba, och inte onsdag torsdag som jag skrivit i allmenackan! 

God natt dagboken

Tack och hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha du är så roligt med dina kommentarer, släng mig på tippen! tur att mannen din har koll på dig ;) haha

2009-05-26 @ 22:40:59
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0