Hunnit med massor!

Tänk så mycket man kan hinna med under en dag.. bara man vill!

Vid 13 tiden idag sprang jag över till en gamal vän som jag inte träffat på ungefär 4 år, fick mig en kopp kaffe. Min lillebror var också där och hälsade på så det blev två flugor i en smäll. 

Närmare halv tre går jag för att hämta barnen, och lillebror följer med. På vägen hem får jag ett mess av min klasskompis Petra som fråga om inte vi ska leka lite ute?
Absolut! 

Hämtar barnen, går hem och låter Emilia kissa lite, hämtar hennes cykel och sen beger vi oss mot lekplatsen. 
Leker massor och sen är det bara traska hem och dumpa barnen i badkaret!

Lagar middag lite sent, (kasslergratäng som tar en evighet) blev middag närmare 18!!! 

Ja och efter det var det natt natt, slänga sopor, gå och handla mjölk och bröd och sen slänga sig i soffan! 

Tjohooo vilken dag.. me like!

Fredrik och söta lilla Nora 


Lilla söta Benjamin


Lilla söta Freja


Min lilla gladfia Linnea


Linnea, morbror Krister och Emilia


Kommentarer
Postat av: Krister

Söta vi är :) <3

2009-05-26 @ 01:33:34
Postat av: Therese

shit va stor lillebror blivit :O

2009-05-28 @ 23:46:07
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0