hur ska det här gå?!

Nu var det jag som vaknade med tjock nästa och rinniga ögon! Känner mig krasslig och trött.. Vill inte bli sjuk, har absolut inte TID att vara sjuk.. jag ligger efter mer än vad som är rimmligt nu! 
Och i morgon ska vi på studiebesök på vidarkliniken, och det KAN jag inte missa! 
Har en 2 timmars lektion i dag också som jag ska gå på, har så få lektioner så när dom väl är så är det bara pallra sig dit! 

Barnen är piggare idag så nu blir det förskola, och jag ber till övre makter att dom inte blir dåliga igen!! Jag orkar inte det.. 

Har ett ganska stort tema som ska vara inne i morgon som inte ens är påbörjat, vet inte hur jag ska lyckas men ja, det brukar ju gå på något underligt sett så det gör det nog denna gång också!

Nu ska jag fixa i ordning här så vi får med oss allt nödvändigt till förskolan.. typ NAPPAR!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0