"Livet kan inte vänta"

Har äntligen blivit färdig med allt skolarbete, och igår kväll när vi gått och lagt oss kände jag mig inte riktigt trött.

Tänkte då att jag skulle påbörja boken som jag fått låna av Linda för ungefär två månader sen "Livet kan inte vänta" Den handlar om tre kvinnor som drabbats av obotlig cancer.. har följt en av kvinnornas blogg, som sjukdomen tyvärr vann över! 

Hur som hellst så är det omöjligt att sluta när man väl är inne i en bok, så jag läste klart den inatt.. la ihop boken 00:30
Micke låg också och läste. Man kan säga att vi övade inför vårt gemensamma pensionärsliv! hehe

Vet fortfarande inte vad vi ska hitta på idag.. men vi får se!

Lillis sover nu, Emilia vägrade.. så hon får vara uppe idag, lär ju vara lagom roliga att ha och göra med i eftermiddag! hehe

Kommentarer
Postat av: Petra

åhh den boken vill ja också läääsa!!! har följt alla 3 bloggar.. 2 av dom är borta och en lever kvar men har valt att inte blogga mer nu..:(

2009-05-23 @ 14:19:58
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0