Lördag

Igår var det dags för nästa födelsedag! 
Min söta lillasyster EMMA fyllde 15 år! Shit... var inte hon typ 10 eller nåt?? Hänger inte med nånstans!
Men jo, mina småsyskon börjar bli stora.. Martin och Rebecka fyller ju 20 i år!!! Påminns om jag jag själv fyller 25! 

Efter kalaset tog vi spontant en sväng ut på landet.. älskar landet och mitt hjärta brinner nog lite extra för kålhammar ute i odensala! Jag blundar och minns hur det var där när jag var liten.. när min farmor levde och var pigg!

Hur som hellst så åkte vi dit, min farfar bor kvar där men han var inte hemma.. fast vi njöt av lugnet ändå! Barnen plockade lite blommor och sprang runt i gräset! 

Jag fast besluten om att dra med mig min faster och syster Rebecka ut dit någon helg och "rusta" upp trädgården, vet att dom båda mer än gärna hjälper farfar så det ska bli kul!! 

Micke och farfars lilla stuga

Nyvaken Linnea
 

Emilia plockar blommor


Ser ni huset bakom mig? Det var min "lilla" lekstuga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0