Mors dag!

Javisst, idag är det alla morsors dag! 
För mig innebar det att Micke gick upp med barnen och lät mig sova lite längre.. 
Barnen vaknade 5:30 som vanligt, och när kl var strax efter 6 gick även jag upp.. konstigt, när man inte behöver gå upp så är det tråkigt att ligga kvar?! 

Idag skulle jag egentligen hjälp Linda att städa gamla lägenheten (dom har flyttat) men det var så lite att göra så jag behövdes inte..  Lite tråkigt, jag hade sätt fram emot det. 
Men hade iallfall tänkt besöka nya fina lägenheten idag, om dom är hemma när vi är ute och far. 

Sen åker vi till Mickes föräldrar, är bjudna på middad också så det blir en hel dag där. Mycket trevligt.


Mina nya fina skor som jag fick av Micke och barnen i Morsdag present!!! 



Alldeles lagom hög klack!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gu så söta!

2009-05-31 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0