Myspys

Mitt i vardagen glömmer man lätt bort varandra, allt bara rullar på! 

Så idag tog jag tag i saken och skämde bort mig själv med ett litet "hemma-spa" 
När jag kände att jag var färdigompysslad tände jag lite ljus i sovrummet och tog fram en massageolja som jag fick från ett studiebesök med skolan. 

Micke har ju jätteont i ryggen, och jag kan väl medge att jag inte varit den bästa på att "ta hand" om hans rygg.. så idag, för att gottgöra honom fick han en riktigt massage av mig. Och det uppskattades! 

Man får inte glömma bort varanadra! Glöm inte det ;)



gammal bild på oss

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va gulligt av dig.. önskar daniel kunde tänka så .. Här får man tjata sig till en 5min slarvig massage.. inte tänker han på lilla tess som har ont och förkorta muskler i nacken :/

2009-05-28 @ 23:45:07
URL: http://misstess84.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Du är så söt syster!

2009-05-29 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0