och vad det går mellan pattar och lår...

Nemen ursh.. så jag skriver!! 

Nu glömmer vi det och går vidare!

Provet gick som väntat inte så bra.. men vi får se, hoppet är det sista som lämnar människan.. hehe
Traskade hemåt, fick gå slalom mellan alla trasiga kladdiga ägg som ungdommarna slängt av någon anledning.. 
Börjar jag bli gammal nu? När jag inte förstår det roliga med allt trams som ungdomarna har för sig?! Jaja.. spelar väl ingen roll.. egentligen! Jag har ingen direkt åldersnojja! 25 är ingen ålder.. fortfarande lammkött! Eller? hehe

Emilia tog upp övningskörningen på sin cykel idag när jag kom hem, sakta men säketr har hon börja lära sig svänga! HAHA Och mitt ryggskott närmar sig också.. men vad gör man inte för sina barn? 

Väl hemma slängde vi ihop lite tacos, sen fick barnen bada.. kan ni tänka er?

I morgon ska emilia och linnea till farmor och farfar, och sova där! Dom kommer ha såå kul ihop, det har dom alltid där!
Jag och Micke är bjudna på middag hos Linda och Lars! Deras stora tjejer har åkt på solsemester och de minsta är också borta så då passar vi på och har lite BF ;) gissa vad det betyder.. 

Nu återstår några mystimmar med familjen, sen är det sängen som gäller.. är en aningen sluuuut!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tror BF betyder.. Barn Frihet?? Kanske!

Annars hade jag kunnat tagit dom över helgen.. vart så kär i dom båda ;)

2009-05-08 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0