Överkastsjakt

Jomenvisst

Hittade ett fint och billigt överkast på IKEA när vi var där sist (snart får vi nog klippkort där)

En enkelt naturvitt överkast.. passar perfekt tänkte jag! Misstänker att det var den billiga summan på 79:- som hägrade.. 
79:- för ett dubbelöverkast.. 

Men när vi kom hem blev jag något besviken.. passade inte alls! 
Vi la den i fotänden sålänge. . 



Nu på morgonen har jag hunnit slänga in det absolut sista till skolan.. hade missat en grej men nu är det klart! Inväntar bara betyg från lärarna sen är det SOMMARLOV som gäller! jippi!

Fick springa iväg en sväng till förskolan också, hade glömt Emilias napp hemma, och då blir det lätt katastrof på dagis, och det vill jag inte utsätta våra braiga "fröknar" 

Nej, nu ska jag betala lite räkningar sen är det lunch för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0