Pannkakor står på tur

Så har vi fikat en massa, och jag kan gladligen säga att BARNEN ÄR FRISKA!!! woohooo
Jag är världens överlyckligaste mamma just nu! Vi har lekt och lekt och lekt, vart ute och lekt lite till..

Min mormor och morfar har precis gått hem, alltid lika trevligt att ha dom här! 
Snart kommer Micke hem och då blir det pannkaka med jordgubbsglass! Sen ska Micke åka och veckohandla.. vet inte hur jag ska lyckas, men ska iallafall försökla knapa ihop en veckomatseldel som inte överstiger 1000:- 
Denna månad får jag bara ut hälften från csn, så gå gäller det att vända på slantarna! 

Jättekul att min lillasyster och bonusbror har valt att fylla 15 och 18 år just denna månad.. men men, det löser sig alltid! 

Nej, om man ska ta och vispa lite smet kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0