positiv energi

Något som gör en väldigt glad igen är musik! Precis vad jag behövde nu! Massa bra musik och kanske äta något gott.. hoppade över "äta gott" men musiken räcker väldigt långt!

Lägger skolan åt sidan tills ikväll.. DÅ ska jag vara pigg!

Försökte lägga mig en stund nu innan jag skulle hämta barnen men har ingen ro i kroppen att bara ligga ner.. får öva lite på det!

En till sak som gör de flesta kvinnor glada är att spendera lite pengar!! Är grymt sugen på att åka någonstans och bara göra av med MASSA stålar!! Någon som är på??




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är på på på! vad sägs om ikea? i morn? ;)

2009-05-19 @ 21:15:45
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0