Pust och stön

Blev en akutvisit till muppsala idag.. jag ORKADE helt enkelt inte med en ända natting till som varade över 40 minuter..
RULLGARDINER mitt folk RULLGARDINER!!!

Har alltid hatat dessa fula påfund, tycker dom påminner alldeles för mycket om en husvagn, men ack så praktiska!!
Linnea somnade på MAX 10 minuter! Jag verkligen ÄLSKAR rullgardiner! Fortfarande är dom såklart väldigt fula..

Ja som ni förstår så har då jag och micke bråttats med att få upp dom här ikväll.. och jag kan lova att vi flera gånger hade lust att kasta ut varandra från fönstret! Herregud säger jag bara! haha, nu i efterhand kan man ju bara skratta åt det, men jag är seg tänkt och Micke är allergisk mot segtänkta människor.. speciellt när han "fixar" med något.

Min förkylning gjorde sig påminnd med ungefär 100 lock för öronen när jag tog i lite, men vad gör det om hundra år. . nu ska jag lägga mig ner och dö!

God natt dagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0