Sämst!

Ja, jag är nog totalt värdelös på att uppdatera här numera. 
Det är lite mycket.. 

Har sista provet i skolan i morgon.. hade betat av alla teman som skulle in, gjort alla kompletteringar så jag skulel få några dagar att plugga till provet... då är det klart att flickorna går och blir sjuka! Det är klart att dom inte kan rå för det, men vilken tajming!!
Visserligen är dom inte sängliggade, krävs mer än en förkylning för att mina barn ska ligga däckade.. men men.. går iallfall inte att plugga när dom är hemma så vi får se hur det går på provet i morgon..

Förövrigt har det väl inte hänt så mycket sen sist.. 

Förra helgen var vi och hjälpte till att flytta en lekstuga till Lindas och Lars landställe.. eller micke hjälpte och jag tittade på :)
på lördagen fick emilia en cykel av farmor och farfar, en vit liten söt sak med stödhjul.. snacka om att hon var stolt min lilla tjej! :D 

Har massa bilder att lägga upp.. ska bara få lite tid över.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0