skit

Snart spöar jag skiten ur min blogg.. 4:e gången jag försöker skapa ett inlägg!!!

Igår var vi som sagt bjudna på middag av min gulliga Linda och hennes man Lars. 
Kycklinggryta med pasta stod på menyn och det var helt fantastiskt gott! Ska verkligen sno det receptet! 

kvällen var lugn och städad.. tills Mickes ben fick något fnatt och hela han förvandlades till Freddie i Queen.. (visst kan ni föreställa er hur han såg ut) Han gav oss ett gott skratt om inte annat, den mannen vet hur man bjuder på sig själv! 

Vi babblade på och lyssnade på bra musik.. tog en sväng om och sen var det dags att gå hem.. Sååå trevlig middag det var! Måste verkligen göras om! 

Här bjuder jag på lite bilder

Nehe.. det gjorde jag visst inte för blogg.se strular nu.. kul.. när jag väl har tid att sitta vid datan så bara strular allt.. jaja, får lägga ut bilderna sen!

Nu på morgonen gjorde jag i ordning fetaostsallad till frukost, sov lite till.. sen gick jag upp och slängde ihop en potatissallad som också var kanongod.. det blev väl min andra frukost.. 
Micke ligger och sover och jag ska väl ta och fixa iordning disken nu innan vi åker och hämtar barnen! Snacka om att man saknar dom så fort dom är bort!!! 

Micke, städad
mogge

Lars
Lars

Linda
Linda

Linda och jag
Linda och jag

Micke bjuder upp till dans
dans

Let's dance!!!
dans

Linda och Lars på väg in in buggens värld
Linda och lars dansar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0