Söndag

Idag har vi myst och haft en familjedag.. 
Jag skulle egentligen jobbat men är fortfarande dunderförkyld.. så dels orkar jag inte jobbar, och dessutom har jag ett ansvar mot dom jag tar hand om och det vore ansvarslöst av mig att åka dit när jag vet att vissa personer än känsliga och väldigt utsatta.. iallfall enligt min mening! 

Men man kan ju inte sitta inne när det är så vackert väder ute, så vi tog en sväng.. åt lite glass och lekte med barnen i sätunaparken!



Mina tre älsklingar!!  Tripp Trapp Trull


Milan gungar


Lillis gungar


Och så några fina kort från förskolans dag!









Kommentarer
Postat av: Therese

Söta familjen :)

2009-05-19 @ 12:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0