Trött i mössan..

Nu har jag varit duktig, vet inte vad det är med mig men jag pluggar faktiskt bäst på kvällarna numera! Ingen bra kombination då jag är morgonmänniska och gärna vill sova kl 21!!! Men men.. höll ut ett bra tag och nu är kl snart 23.. blev inte klar med mitt arbete men så gott som.. 

Petra, jag är redan bortlovan i morgon :( ledsen, men åker mer än gärna en annan gång!! 

Barnen har varit alldeles ljuvliga idag, då får man ju bara sånna där känslokickar som bara mammor och pappor kan få.. Man vill bara krama om sina barn och pussa pussa pussa på dom!!! Gosungarna!! 

Fick ett mms idag också.. Tess har fått hem sina supersöta kissebebisar nu! ååh va söta dom var, mitt katthjärta gjorde en frivolt vill jag lova!!! 
Micke morrade bestämt att det inte blir fler katter här hemma och nej, det blir det inte.. räcker med våran Stellanbellan!

Nu är det sova sova säng som gäller för min del.. natt natt dagboken!

Kommentarer
Postat av: Therese

hi hi va roligt att du tycker de är söta :) Men de gillar inte hundarna än så länge :(

2009-05-20 @ 16:27:16
URL: http://misstess84blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0