Vanish..

Jag var oerhört påhittig idag och gjorde makaroner och ketchup till lunch! Jo jag vet, jätte näringsfullt och extremt bra mat till små barn, eller inte.. Men nån gång, nåån enstaka gång kan man väl få gör så??

Hur som hellst så fortsatte jag på den orutinerade mamma linjen och tog inte av barnen deras nya kläder.. Resultatet var förstår ketchup överallt!!

Tack och lov för vanish då säger jag! Har tvivlat ganska mycket på att det verkligen fungerar, men om verkligen behandlar fläckarna på en gång så försvinner dom! 
Eftersom vi inte äger en tvättmaskin fick jag då göra som på gamla goda tider, i handfatet! 
Har tvätt tid ikväll så då får jag tvätta dom ordentligt.. 

Fläckarna försvann iallfall och jag kände mig genast som en bra mamma igen! 

Nu inväntar vi pappa som slutar 16, sen blir det att laga god fredagsmat.. fläskfilé med annanas och pressad potatis! yummie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0