Viktorias student!

Idag åkte vi till Sigtuna för att vara med när Mikaels kusin Viktoria tog studenten! 
Helt fantasktiskt väder var det och det är något speciellt med studenter, jag fick gåshud och blev alldeles rörd när dom kom ut och vrålade! 

Och så söt hon var då! Det kommer bilder jag lovar, men jag har lite brådis nu!

Efter alla tågat ner på stan stog hon en sväng med Mustangen, och jag undrar, kan man bli förälskad i en bil? Jag tror jag blev det iallfall.. 
Sen bjöds det på mat på farbror blå! Allt var mycket trevligt och maten kannon god. Tyvärr fick vi gå ganska tidigt då våra underbara flickor fick lite väl mycket "myror i brallan"

Kan även tillägga att skor med klack, är djävullens påhitt!!! Klart ovana jag promt skulle ha sånna på mig idag! Misstänker det såg ut som jag skitit på mig där jag staplade mig fram och nästan krampade tag i barnvagnen för att få lite stöd! 
Jag lovar att mina tår sjöng hallelulia sången där jag tog av mig skorna! Det var som att födas på nytt.. 
Dock ÄR det ju så snyggt med klack på sko!

Nu ska jag ut på balkongen och äta popcorn! (jag vet att dom fastnar i tänderna, det det finns väl för guds skull tandpetare)

Adjö så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0