Vilken dag!

Lämnade barnen på förskolan, var inga problem.. Emilia sprang rakt i famnen på kecka "fröken"  hon hade nog saknat alla där!
Linnea var det heller inga problem med, hon började rota runt i uteförrådet på en gång..

Så jag gick och hälsade på hos mormor och morfar, sen bar det av mot skolan. Tiden gick fort där och sen var det bara knata hemåt för att fixa lite picknick.. Det var ju förskolans dag idag! 

Var lite tidig så först var jag in på Linneas avdelning och kikade lite där, sen gick vi över till Emilias avdelning.. där var vi ute och hjälpte till att fixa fint på gården.. inte för att det blev så mycket gjort för min del, hade två flickor nästan hängandes i benen på mig. 
Tanken var att vi skulle picknickat ute idag efter allt "slit" men det var så blåsigt så barnen la ut massa filtar på golvet inne på avdelningen istället. 
Rätt kul att mina barn klättrade upp på en varsin stol och satt där och åt medans alla andra satt på golvet.. hihi.. Millan upptäckte iof senare att man FICK äta på golvet idag.. så då gjorde hon det. 

Hemma kändes det som att vi kom innanför dörren och sen var det dags att sova.. 

I morgon bitti ska jag iväg på studiebesök på vidarkliniken med skolan.. ska bli jätteintressant! 
Kul att det ligger 15 km SÖDER om SÖDERTÄLJE!! Men det blir bra.. 

Hade massa fina kort som jag tog på barnen idag.. men jag ORKAR inte sträcka mig efter sladde, och ännu mindre gå ut i köket för att hämta kameran! 

Nu ska jag köra upp två pappersbitar i näsan.. för det rinner!! Tyck synd om mig då!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men lilla stumpan är du snorig???

Spännande med studiebesök hoppas det var lärorikt!

Kram



2009-05-15 @ 08:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0