Fortsätter.. brum tut brum tut

Idag har jag övningskört igen och kan numera bocka av:

"få motorstopp med en miljon bilar bakom mig"

"lägga i backen men åka framåt"

"titta mer på hastighetsmätaren än på vägen"

Det här kommer gå lysande, tror ni inte?

Idag har vi varit barnvakt åt My och Philip och jag kan lova att barnen har lekt.. och lekt och lekt och lekt! Vi provade alltså på livet som 4 barnsförälder och det var faktiskt urmysigt. Barn har så otroligt mycket glädje av varandra, och jag är helt säker på att de bra stunderna överväger de jobbiga.
(men nej, vi ska inte ha fler barn.. inte just nu iallfall)

Ikväll blir det plugg, och sen sova.. i morgon är det "vardag" igen och med det praktik! :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

Du kommer få ditt körkort på nolltid :)

Du är duktig syster och därför ser jag upp till dig, du är min förebild! Älskar dig!

2009-11-15 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0