Goddagens

Shit vad tiden flyger fram.. torsdag redan och jag har knappt något minne av tidigare dagar har passerat!

Praktiserar som vanligt, idag hann jag också hämta barnen tillsammans med Micke. . händer inte ofta vill jag lova. Fick ett par timmar tillsammans med tjejerna innan dom skulle sova! Åååh vad jag saknar dom, man har ju knappt något tid alls med sina barn när man jobbar! Fy.. me dont like.. jag vill kramas med mina barn jämt!

Mitt fördjupningsarbete om akut lymfatisk leukemi, ALL, har väl också påverkat en del. Man SKA verkligen vara tacksam för varje dag man får vara med sina friska barn!

Har suttit och pluggat nu på kvällen och fick in ett tema som skulle vara inne igår! Inte likt mig att lämna in sent, men men.. så är livet ibland, jag prioriterade att gå och lägga mig kl 22 och vara utvilad till min praktik.

I morgon är det fredag.. "då är det FREEEDAGSMYYYYS, om det så är det sista jag GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0