"Hallååå hallååå.. det är lördag idaaaa!!"

Lördag och SOVMORGON!!!! Jag är absolut en morgonmänniska och har i hela mitt liv praktiskt taget flygit upp ur sängen när jag vaknat.. men den senaste tiden har jag bara haft lust att dunka väckarklockan i väggen när den ringer!! Man är ju som en zombi halva vägen till KS.. sen vaknar man upp och undrar hur man hamnade där.. ungefär!

Idag är det Emiliadagen, och jag och Linnea har tillverkat en sockerkaka som vi ska mums på idag. När jag försökte förklara för Emilia att det var hennes dag, hennes namnsdag sken hon upp och skrek..
"HURRA, jag fyller tre år idag!!!! Vi ska äta tårta!!!!"
När jag förklarade för henne att det var november så förstod hon.. hon fyller ju år i december! hehe

Ikväll blir det jobb för min del.. är ju inte helt fel att få in lite stålar till december! Ska bli kul faktiskt, jag har inte varit på det jobbet sen i somras ungefär. Mycket kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0