I morgon...

Javisst.. i morgon är det den 17:e november.. vilket betyder att det är exakt en månad kvar tills jag fyller 25!
(man blir faktiskt så  här när man har en lite tjej hemma som pratar om sitt kalas hela dagarna)
(nej, jag var absolut inte så här födelsedagsfixerad innan jag blev mamma)


Idag när jag åkte tågen hem från praktiken blev jag sjukt åksjuk.. av ett tåg!! Och då satt jag tillochmed åt rätt håll. Får göra som min kära vän sa till mig och köpa lite åksjuketabletter.. fy, mår illa bara jag tänker på det.. eller var det datastolen som gungade lite..

I morgon ska jag lunch med min faster och lillasyster! Mysigt :) Sen bär det av mot praktiken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0