Mina barn!!

Nu på morgonen har vi haft "möte" på förskolan. Heter det så? Sak samma.
Och jag gick därifrån och ville bara gråta.. av lycka såklart! Jag blir så stolt över tjejerna! Dom är så otroligt duktiga och framåt och att andra också ser det gör mig stolt som en tupp!
Linnea hade sitt möte förra veckan och hon fick lika mycket beröm som Emilia. Tänk att jag har lyckats med två sånna otroliga tjejer.
Emilia håller på att lära sig skriva bokstäver, och är inte ens tre år! Linnea är helt otrolig på det mesta hon gör och det är lätt att glöma bort att hon faktiskt bara är 1 år och 10 månader.
Stolt stolt stolt.. mitt hjärta bankar!!

Lite nya bilder på mina töser!


Mina fina fina tjejer!


Maskeraddags!!


Emilia delar med sig av sin prinsessklänning..


Tjejerna skriver med bokstäverna


"baka baka lite kaka"


Emilia lider av "pappasyndrom" och gillar inte att vara kladdig


Man får se ut så här när man bakar


Linnea tycker det är jättekul att cykla


Emilia cyklar på sin "fyrhjuling"

Kommentarer
Postat av: Therese

;D

Du har alltid så fina bilder..

Va roligt med beröm men du kanske har världens snällaste o sötaste barn :)

2009-11-24 @ 23:25:27
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0