Svårt..

Kan omöjligen hålla mig borta från min egen blogg..
Det är ju så kul att få skriva av sig lite då och då.. Så jag tycker att vi glömer bort mitt förra inlägg :D

Det har varit en morgon med fullt ös vill jag lova.. att jag är trött som en gnu hjälper inte mycket!

praktiken rullar på och jag älskar det!!! trivs verkligen och känslan av att se en person åka därifrån och faktikt må bra och ha god framtidsutsikt är en enorm kick!
Jag förstår verkligen att personer som arbetar inom sjukvården INTE gör det för pengarna! (även om dom förtjänar guld för jobbet som görs)

Stellan är inlämnad hos vet.. han har spytt upp sin mat i två dagar, och en del förra veckan så nu ska dom röntga honom! Lilla plutten! TACK PETRA FÖR HJÄLPEN IDAG!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

va skönt att du kom tillbaks.. har tittat varje dag i tron om att du inte skulle hålla dig borta så länge :)

kram kram

2009-11-10 @ 23:06:47
URL: http://lisama.blogg.se/
Postat av: Therese

:D va bra..

2009-11-13 @ 14:02:45
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0