ååååka tullenbaaaans

Yepp.. det är vad vi förmodligen ska göra snart.. tåg in till El stockholmo och sen ner i tullendjungeln och ta oss vidare till Hägersten. Mickes moster fyller 50 och det ska vi såklart fira!
Tjejerna se verkligen fram emot att åka tåg, men jag vet inte om jag är lite förtjust.. uppsalatåget med två barnvagnar.. och vi ska inte tala om tunnelbanan vid 17-tiden! Aj.. min stressmage pallar inte det här.. bäst jag tar ett par koppar mycket starkt kaffe! Då förvandlas jag som hulken när han äter spenat.. eller var det bamse? Poppaj? Honung????

Sak samma..

Plugget går bra, för den som är intresserad.. är ikapp nu! Känns kanon nu när torax snart står för dörren!

En till sak.. förskolan ska ha maskerad nästa vecka! Hur kul som helst att dom gör lite skojiga saker! Men nu börjar alltså jakten på två söta och fina maskeradkläder.. tar några koppar kaffe till!


Kommentarer
Postat av: Therese

åh va roligt ska du klä ut tjejerna då.. :)

2009-10-29 @ 18:13:16
URL: http://misstess84.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hulken blir grön och stor när han blir arg..



spenat äter kalle alfred även kallad Popeye the sailor man..



och bamse äter ju håning ;)



nu vet du :P haha



kram på dig snurris

2009-10-30 @ 10:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0