Ankmaffian i Sigtuna!

Idag åkte vi över till grannbyn för att ge deras ankor lite frukost..
Jag överdriver bara lite om jag säger att det var flera flera tusen ankor och gäss där!!! Och när vi kom med frukost så blev dom nästintill galna!

Jag är inte ett större fan av fågeldjur men man få väl offra sig lite för barnen.. Emilia tyckte inte att det varså kul heller.. och jag förstår henne, hon är knappt en meter hög och så kommer den 1 miljon gapande ankor mot henne! Fy!!

Sen var det bara åka hem för det hade närmat sig lunchtid och då är det inte kul att vara borta om man inte har mat med sig.. När barn är hungriga så ska dom ha mat på två röda sekunder annars utbryter ett alarm som kan väcka döda! (gäller det bara min barn eller??) Kanske kan tillägga att det gäller mig med.. mat! NU annars förvandlas jag till en häxa.. på riktigt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0