Chips me bea??

Ikväll blir det fredagsmys på hög nivå! Det inkluderar familjen, en kusin, massa chips och coca cola ;) (nä, inte för barnen.. dom gillar tack och lov inte cola!!!)
Men övrig skit äter dom gladligen.. haha

Ska prova nya chipsen från olw med beasmak.. är en aning skeptisk, men man kan inte säga så mycket förens man har provat :) Kul att dom kommer med lite nytt, ibland lyckas dom ju verkligen!

Blir att titta på Idol ikväll och sen är det bingen som gäller.. ska jobba hela helgen och då måste man vara utvilad så man kan göra sitt bästa!

Nä, nu ska jag ta hand om mina trollungar som är på väg upp ur badet..

PS.. Micke lagade supergoda enchiladas idag till middag! SUPERGOTT!!! Blev positivt överaskad.. han kan om han vill den där ;)

Kommentarer
Postat av: dee

Jag hade det jätte trevligt!

Känns väldigt bra att vi fått tillbaka kontakten! Ha så kul på jobbet hela dagen! :)

2009-10-17 @ 12:01:06
Postat av: Therese

Åh jag är mkt nyfiken på de där chipsen.. Var de goda?

2009-10-18 @ 23:14:10
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0