Föräldrarmöte!

Barnen har precis fått i sig föda, idag tillverkade jag Gulashsoppa och ostsmörgåsar! Mumms säger jag, barnen var dock inte lika överförtjusta!

Nu ska jag traska iväg till förskolan för mitt första föräldramöte.. får vi se vad dom har att säga :) Ska bli lite kul (anses jag som helknäpp nu??)

Hur som hellst så är plugg som gäller för mig ikväll! Börja känna lite smått panik faktiskt.. ligger inte så bra till som jag vill.. Får helt enkelt klunka kaffe och inta nattpassen..


Det var lite update det..

so long..

Kommentarer
Postat av: maria

samma här! Alltså ligger efter i skolan o får göra allt på sena kvällskvisten. Inte kul alls men det lite skönt att veta att jag inte är den enda som håller på så här=)

2009-10-06 @ 18:04:35
URL: http://ekersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0