Fy fan!

Nu har jag slitit som en gnu och berömmer mig själv! Pluggar så man mår illa varje dag men det ger resultat gott folk!
Bara två av fyra teman kvar att göra denna vecka.. torsdag idag så det ska ska nog gå!

Hmm.. i morgon är det skola hela dagen, och på lördag firar vi Micke, söndag konsert. Hmm.. kanske är dags att jag lär mig trolla med armbågarna lite?

Nä, nu är det jag som klär på mig och går och hämtar mina änglar! Snuttepluttisarna som gör varje dag speciell!















Lägger upp lite bilder som jag tog när vi var och plockade "svamp" för några helger sen!
Flugsvampsbilden ovan blev jag toknöjd med.. skulle vill förstora och rama in, men jag tror inte att Micke skulle uppskatta en flugsvamp på väggen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfina bilder gumman, vilka fina barn du har, riktiga solstrålar :)

Flugsvampen skulle verkligen vara fin som en stor tavla!

Kram kram

2009-10-08 @ 21:05:39
URL: http://lisama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0