Good Will Hunting

Jag och Micke har pluggat lite tillsammans nu ikväll.. så gulligt av honom att hjälpa mig! Tycker ni inte?
Uppgiften var att se filmen "Good Will Hunting" hehe.. Ska se om han vill fortsätta hjälpinsattsen i morgon och diskutera de "riktiga" uppgifterna till temat.. misstänker att han har något mycket viktigt att göra då! Säkert nån fotboll på tv:n eller så..

Filmen var iallafall kanonbra! Har ju vunnit två oscars så det vore ju konstigt annars.. Hade verkligen ett budskap. Och jisses va unga alla var! Stellan hade en ganska stor roll, sen var Matt Damon, Ben Afflek, Robin Williams och nån mer känd.. om jag inte såg helt galet så var den från 1997 :D hehe.. känns inte som för så länge sen men herregud det är ju 12 år sen!!! Inte riktigt klokt hur fort tiden går.
..om det finns fler som missat den filmen så se den.

Nu ska jag slänga mig i bingen!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad snäll han är!! :D ögongodis är det ju i den filmen iaf!!: ) o då menar jag INTE robbie williams :P

2009-10-13 @ 08:09:35
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0