Kanelbullens dag!

Idag är det kanelbullarnas dag! hipp hipp hurra!!! Detta firade vi givetvis med att baka bulls hela eftermiddagen igår, och heela familjen hjälpte till! Jag var i himlen! Såå mysigt

Gjorde ett litet expriment med ena plåten och fyllde bullarna med Nutella, istället för kanel och socker.. dom blev faktiskt helt okej. Men inget slår ju den traditionella bullen såklart!


Chokladbulle och kanelbullar :D


Älsklingen hjälpte såklart till!

Tyvärr fick jag inga bilder på barnen för jag var alldeles för kladdig för att ens titta på kameran när dom höll på.
Men det kommer fler tillfällen


Var ute en sväng på promenad igår och råkade gå in en affär.. oops så var detta fina överkast vårat!


dadadadaaaaaa


Har hunnit möblera om lite här hemma också! Blev jättenöjd faktiskt..
Långt ifrån klart men vi är på rätt spår iallfall..
(alla inredare säger ju alltid att man inte ska trycka in soffan i ett hörn eller mot en vägg. Jag lydde deras råd och dom hade såå rätt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0