Lackleggings

Hmm..

För en tid sen när jag och min kära Mogge var och shoppade lite så råkade jag fastna lite väl mycket för ett par lack-leggings..

Micke påpekade mååånga gånger att det var onödigt att köpa dom eftersom jag aldrig skulle använda dom!
Men jooo det är klart jag kommer använda dom här! Dom är ju astuffa!!! Ser du inte? Titta!

Nu har det väl gått en månad sen detta infall och jo.. dom hänger så fint i min garderob, totalt oanvända!
Men när ska dom användas då? Ska jag klä mig i lackbrallor när jag ska hämta tjejerna från förskolan, då lär dom undra om jag extraknäcker någonstans!

Ska man ha dom i skolan!! woohoo. här kommer partypinglan Erika och ska lära lite Geriatrik! iihaaaaa!!

Nä, jag får helt enkelt invänta rätt tillfälle och tills dess hoppas att Micke har glömt bort dom.. vore dumt om han fick känna att han har "vunnit"..

Föresten.. det är ju konsert på söndag.. då kanske ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

sååååååå läckra! Klart du måste använda dom gumman!! :)

2009-10-05 @ 21:41:02
URL: http://lisama.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var verkligen det VÄRSTA jag sett HAHAHAHA!!!

Men kommer att passa perfekt till Rock kvällen!!1

Puss

2009-10-06 @ 12:24:48
URL: http://jagstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0